تبریز سانگ بزرگترین گالری عکس

متن های کوتاه و سنگین مخصوص پروفایل

alireza salimi | سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ب.ظ | ۵۱۲ بازدید| ۰ نظر


تو خوبی
اما یادت باشه من همیشه از تو خوبترم که داری اینجوری میسوزی …
***جملات کوتاه برای پروفایل***
وقتی تو بامنی.. ترافیک میتونه زیبا ترین مکث عالم باشه..
***جملات کوتاه برای پروفایل***
آنقدر دلتنگشم که حد و اندازه نداره …احساس میکنم شدم ایوب زمانه
***جملات کوتاه برای پروفایل***
خدایا از تجربه تنهائیت برایم بگو
***جملات کوتاه برای پروفایل***
این روزها سر تا پا گوشم…
***جملات کوتاه برای پروفایل***
تنهایی
مال آدمهای شریف است !
هرزه ها هیچ وقت تنها نمی شوند
چه تجارت ناشیانه ای بود
آن همه نازی که من از تو خریدم ..!
بعضی آدما خطای دیدن ، آدم نیستن !
به خودش که زورم نمی رسید , دلشو زدم … ):
***جملات کوتاه برای پروفایل***
خاص بودن توی مغز اتفاق میفته ،نه توی عکس …!
***جملات کوتاه برای پروفایل***
شــــاید خاص بود…
***جملات کوتاه برای پروفایل***
اما خـــــاصیت نداشــت !!
***جملات کوتاه برای پروفایل***
سیگار هم نشدیم !
که ترک کردنمون سخت باشه . . . !
***جملات کوتاه برای پروفایل***
خیلیا سیگار میکشن که بوی شیر دهنشون از بین بره … !
***جملات کوتاه برای پروفایل***
هیچ مصیبتی از گم کردن خدا بزرگتر نیست …
***جملات کوتاه برای پروفایل***
یک بار,, شکستن,,, بهتر,, است… از هر,, روز,, ترک,,,,,,, برداشتن….
***جملات کوتاه برای پروفایل***
فقط کسانی که خیلی گریه کرده باشند ، خندیدن را بلدند.
***جملات کوتاه برای پروفایل***
کشتارگاه هم ، پخش زنده دارد
***جملات کوتاه برای پروفایل*** !
زندگی زیباست , بدی از ماست
***جملات کوتاه برای پروفایل***
همیشه یکی بود , یکی نبود
***جملات کوتاه برای پروفایل***
ای مد پرستان , آخرین مد کفن است
***جملات کوتاه برای پروفایل***
بد مست میکنم , اگه تو ساقی باشی
***جملات کوتاه برای پروفایل***
به لطف بعضیا , سیر شدم از خیلیا
***جملات کوتاه برای پروفایل***
بی حد میخواستمت , ولی در حدم نبودی
***جملات کوتاه برای پروفایل***
به سلامتی سه یار ,غم و فندک و سیگار
***جملات کوتاه برای پروفایل***
عاشق غریبه هایی کاش غریبه بودم
***جملات کوتاه برای پروفایل***
اونی که تورو تیغ زد زیر من جیغ زد
***جملات کوتاه برای پروفایل***
لش باش ولی لاشی نباش
***جملات کوتاه برای پروفایل***
یه خط داشت , ولی هفت خط بود
***جملات کوتاه برای پروفایل***
سرنوشت چه بد نوشت
***جملات کوتاه برای پروفایل***
به ارواح جدم,نیستی در حدم
***جملات کوتاه برای پروفایل***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی